things are starting to happend

Läskigt va?! Eller vad säger ni? Det låter lite halvskrämmande sådär, engelska och allt.

>
Jag och Ligamo ska starta avdelningsridning! Inse häftigheten, vi har tränat nu tre gånger och det har faktiskt gått himla bra. Det ska bli riktigt intressant att se hur bedömningen funkar och allt sånt, en erfenhet av det bättre slaget helt enkelt. Den 14e augusti på Ribbersborg i Malmö är det dags.

> Flyinge... jag ska gå på Flyinge. Skrämmande som bara den, jag känner ingen och då menar jag absolut ingen som ska börja där och allt känns väldigt konstigt måste jag säga. Jag vet två stycken som går där och ska börja trean men de känner jag inte ens, bara vet vilka det är. Men nu ska jag iaf börja skolan i Lund om tio dagar, känns sjukt skumt.

> Marino åkte smalt & tillsammans med en annan häst i transporten igår. Han har haft riktiga proböem med det och tidigare försökte han lägga sig och andra obehagligheter om han åkte smalt så sen två-tre år tillbaka har han alltid åkt helt utan mellanvägg. Men nu verkar det vara slut med det.

> Igår var jag och shoppade loss på Landäng i Skurup, kanske jag fotar och visar en dag. Det kan man aldrig veta, livet är spontant.

> JAG ÄLSKAR DENNA MORGONEN, jag vaknade brevid Josefin av att hon skulle upp och jobba (gilla #1) och det har aldrig kännts bättre att ligga kvar i sängen (gilla #2). Sen gick jag upp efter ett tag och har bara glassat resten av morgonen (gilla #3) fram tills att min syster kom och sa "Julia, det är ägg- & baconfrukost!"(gilla #4) Nu är jag mätt och ska glida vidare (gilla #5). Ni får lov att vara avundsjuka!


Kommentarer
Postat av: molle

har du kommit in på flyinge!?

grattis julia!

Vilka ska du rida med i laget på avdelningsridningen?

Haha nu ska du satsa på Marino, ge de denna hösten!

2010-08-08 @ 15:42:40
URL: http://matildalancing.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0