nya kategorier!


Bättre än så verkar det inte, två nya kategorier har jag lagt till nu, sen hur mycket inlägg där kommer hamna är en gåta för sig. Men det tar vi som ett senare projekt. I "mina hästar" har jag egentligen bara tänkt skriva ett inlägg om Marino och ett om Ligamo mest för att nya läsare (om det nu någon gång skulle komma sånna) ska kunna hänga med lite om man nu av någon anledning inte skulle vilja/våga fråga. Och i "flyinge" är det tänkt att jag ska skriva sen när jag kommer bo och dessutom spendera en skoldag/vecka där, jag antar att det kommer hända endel hästiga saker, värda att skriva om, om jag inte har fått helt fel för mig.

Nu ska jag även skriva en ny beskrivning av bloggen, nu vet den där som hamnar på bl.a. bloglovin'? Min nuvarande avslutas med; "Marinos nästa mellanlandning blir New-Forestmästerskapen 2009" eller något i den stilen och det är bara so wrong.

 


Kommentarer
Postat av: Helma :)

Jag ser inga nya kategorier. ;)

2010-08-11 @ 09:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0