fullspäckat


Härlig webcam-kvalle, men jag tycker ändå att det framstår
att jag har en del att göra. Och jag kan dessutom lova att just denna
veckan är varken speciell eller unik.

Ingen kan ana hur mycket jag har att göra för tillfället alltså, det är helt sjukt. Jag tror jag kommer gå in i väggen efter första skoldagen och sen kommer jag sjukskrivas resten av gymnasiet. Det var det det. Men om jag intte inte gör det så ser jag verkligen fram emot vad som komma skall, det kommer förmodligen bli mer tufft än lätt men jag är verkligen helt övertaggad. Som bevis på det avslutade jag nyss en timmes långt samtal med en god vän, eller vad man nu känner för att kalla henne, nästan enbart innefáttande taggande av våra Flyinge- & Lundflyttar. Jag längtar så jag håller på att spricka och på onsdag är det dags! Känns nästan helt overkligt, tänk att det har gått fyra år sedan jag bestämde mig från början att jag skulle gå på Flyinge och satt och låtsades förstå mig på poängplanen som att det var det enklaste i världen. Fattar fortfarande ytterst lite av den. Men vad vet jag, det kanske var någon typ av sinnesförvirring med dubbla personligheter som följd som satt och läste just den gången, det kan man aldrig veta.

Något man däremot kan veta är att jag idag har shoppat upp halva min juli-lön på i princip bara underkläder och enstaka små smycken och kläder, just därför behöver jag komma iväg igen. Mest för att alla ska veta och stödja mitt beslut om att slösa bort hela min sommarlön på en ny garderob.


Kommentarer
Postat av: Malin Thorsson

Såå glad för din skull tjejen.. Du kommer fixa detta hur bra som helst..

Vet att din morbror också är det :)

Kram

2010-08-18 @ 17:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0