Glad påsk!

Jag är just nu lite chockad själv över att jag tog mig i kragen och satte mig vid datorn. Under detta lovet har jag nog suttit vid datorn max två gånger och det har faktiskt varit jätteskönt, jag har bara precis gjort vad jag känner för. Men eftersom detta innebär att jag inte har uppdaterat på 1 vecka & 4 dagar (!) så känner jag att jag borde köra en liten snabbgenomgång av min senaste vecka.

~ Ligamo har gått jättesuperbra de senaste gångerna jag ridit, traven är galet bra. Bytena från höger till vänster är också helt klockrena, riktigt kul har det varit att rida nu.


~
Jag har dessvärre dragit på mig en riktigt jäklig förkylning pga att jag spelade match igår när jag redan var lite halvkass, så de närmsta dagarna får han stå.


~
Hemsuknskapsarbetet som jag skulle ha färdigt innan jag skrev något mer är självklart inte färdigt, det skulle vara inlämnat fredag v.11


~
Nu runt middagstid idag åker jag till Göteborg för att fira påsk, längtar inte alls efter att sitta i en bil i fyra-fem timmar med min snuva och halsont. hoppas på lite mobilbloggning


~
Ligamos ringorm som inte var ringorm är helt borta nu, det känns lite dumt att jag aldrig listade ut vad det var för något. Men skönt att det är borta iaf.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0