två år

För ganska exakt två år sen, 7:e april 2008, rullade vi iväg mot Löverstad med den nya transporten. Samma dag stod jag med ett kuvert med så mycket pengar i som jag aldrig sett tidigare, och samma jäkla dag hade jag en ny häst med mig i släpen på väg hem mot Gröstorp. För er som inte greppat det än så var det två år sen jag fick/köpte Ligamo.

Det är helt sjukt hur fort tiden kan gå, jag kommer ihåg att jag för ett år sedan la in på min Bilddagbok att jag hade haft honom i ett år och tyckte det var helt sjukt att det redan gått ett år. Då fick jag kommentarer som var typ "Va? har du bara haft honom ett år, det känns som om du alltid haft honom". Jag kände precis tvärtom. Men nu har det bannemig hunnit gå ett helt år till, jag hinner inte riktigt med i svängarna ;)




Skulle hitta lite bilder överfyllda med nostakgi på min bilddagbok men det gick åt helsike, dock fick jag med mig lite annat smaskigkt. Självklart är det helt omöjligt att se vad det står eftersom jag bara har Paint som min trogna vän, men jag tänkte berätta för er att detta är en bild från mars 2008 och jag var bara tvungen att printscreena den. Det står ordagrant såhär;

"Nu vet jag säkert vad den nya hästen heter; Ligano <3

...eller om det nu blir denna, ägarna dampar och skicka fel papper och en massa skit :/


HOPPASHOPPASHOPPAS"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0