ridläger

Imorgon åker jag på ridläger till hemmaklubben i Borrby, det är Ligamo och jag som ska dit och vi ska vara där i 4 dagar. Det blir väl lite blandat  hoppning, dressyr, uteritter skulle jag tro. Ligamo har iallafall fått en vilodag idag för att han ska orka med de dagarna, han har nämligen gått regelbundet sen jag kom hem från Birgitta. Hans vilodagar har bestått av longering och jag tror faktikt att han har mått jättebra av det så jag  tänker fortsätta med samma koncept tills det inte fungerar längre. Fast idag fick han ren vila, jag och pappa åkte bara och tog in dem ifrån ösregnet, tog av Marino eksemtäcket och la på båda vars ett svettäcke. De fick lite kornkross och hö också och sen var de ganska nöjda faktiskt. Det var ganska välbehövt med det regnet som kom idag så torrt om allt har varit nu, bara det inte regnar sen i veckan när jag är på läger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du om mina cross skills ;)?

2009-07-11 @ 00:29:49
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du kan väl tycka att mitt lilla hjärta va snyggt gjort iallafall ? ;D

2009-07-11 @ 14:33:07
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0