Falsterbo horse show -torsdagen

Idag har jag varit med mamma, Lina och Hanna i falsterbo. Vi hade inga läktarbiljetter för vi var så sena på att bestämma vilken dag vi skulle dit men det var faktiskt en mkt rolig utflyk ändå. Det är underligt hur många folk man känner under en sån tillställning, asså jag menar typ hela sveriges ridbefolkning är ju där men hur lyckas så många som man känner pricka in samma dag, samma plats och samma tid på exakt samma ställe som en själv av alla dessa valmöjligheter. Det är nog en fråga jag aldrig kommer få svar på. Idag har jag snackat med Mimmi, Patic, Jesper bla. på bara typ några timmar, och jag kan lova att det inte bara var de orkar bara inte skriva alla. Jag såg Birgitta tillochmed, men det var för långt ifrån för att hennes ögon skulle nå mig.

iallafall så, eftersom vi inte hade några läktarbiljetter så var det mest shopping för vår del. Vi fick iofs gå in på pressläktaren till hoppbanan för det var vår THULEleverntör som bjöd in folk där, så vi var lite VIP coola som vi är. Men jag är faktiskt stolt över mina inköp, bara saker som jag skulle ha. Duktig Julia.

Sveland tävlingsshabrak   - 250 kr    (svelands monter)

Sprenger sprorrar
  -130 kr  (kullagulla?)

Sprenger stigbygelplattor
-20 kr (-- "  --)

Tylgar
-100 kr  (charlies)

Jag fick faktiskt tag på ett tvådelat sprengerbett, precis ett sånt som jag behöver. Rätt storlek och allt, självklart köpte jag det med när jag kollade på det sen så såg det för det första använt (!) ut. Dessutom var det sprucket så det lämnade jag tiillbaka direkt.

det kommer bilder när jag har kommit hem från falsterbo på lördagkväll, åker imorgon igen tillsammans med en kompis (Jonna) och hennes familj, vi ska campa så önska oss lycka till!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Nej, har inte det. Men för att få hålla på med hästar så vill jag på ridskola. Gick en termin nu i ystad, och lektionerna var inte så bra, och man var nästan livrädd för hästarna. Men har hört mycket bra om österlen rk, så vi börjar nog där i höst.

2009-07-17 @ 00:48:39
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0