Hjälp, jag har ett liv utanför hästarna?

Jag är ju inte precis ngn uppdaterare just nu, tror det har gått typ fem (!) dagar sen senaste inlägget. Men jag har inte haft tid, jag har ägnat mig väldigt mkt åt att tänka på min kära Ligamo och Talang Skåne. Dessutom så har jag umgåtts lite med tvåbenta, julbakat och sånt kul. Man måste komma ifrån hästarna ibland faktiskt. Skolan är ingen dans på rosor den heller och min motivation = STOR FET NOLLA. Just nu skulle jag vilja lägga all tid jag har på Ligamo för han kräver verkligen mkt nu när han håller på att utvecklas så och när man måste varva det med skloan så är man glad att ha en tränare som är så pass engarerad som jag har. Stoooor del av utvecklingen.

Känner att mitt vardagsliv har börjat krypa in i min hästblogg, så jag löper linan ut nu. Men det kan kanske vara kul att veta vem jag är? 

 Allmänt:

Brukar du komma i tid: väldigt sällan
Är du smart: Allting är relativt, men jag är inte dum

Vad saknar du: Att vara kort och sommaren
Din favoritdryck på morgonen: mjölk
Vad vill du jobba som:  drömmen är ju att kunna försörja mig på ridning och hästar, kanske inte som proffsryttare. Men beridare?
Är du musikalisk: njaa, tondöv är jag inte iaf
Är du bortskämd: mina kompisar som inte vet så mkt om hästar brukar tycka att jag är bortskämd för att jag har två och det är väl i så fall det enda.

 

Din/ditt första:

Operation:  1997, naveln 
Första piercing: öronen? om det räknas som piercing. Annars naveln 
Första bästa vän: Sofie Jönsson
Första pris: fotboll
Första sport: fotboll
Första husdjur: hund


Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Nä, alla kan ju inte tycka lika. ;) Jag är ju dock hoppryttare och trodde många dressyrryttare ville ha det så stilrent som möjligt, men det finns ju de som sticker ut ur mängden också. ^^

2009-12-08 @ 22:26:26
URL: http://reitsport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0