Ullaredsshopping

Under min resa till Göteborg hann vi faktiskt med en runda in på Ullared med, jag är inte så jätteglad för att handla hässtgrejor där eftersom det oftast är superkass kvalitet. Men ibland lyckas man hitta bra grejor och det tycker jag faktiskt att jag gjorde denna gången. Jag skriver bara om de hästgrejor jag köpte, inte det andra för jag kan gissa att ni inte är särskilt intresserade av det. 
 
 
Mountainhorse shortchaps; jag har haft samma modell en gång tidigare fast då köpte jag ett par som satt perfekt när jag köpte dem och gissa om de var för stora efter bara ett litet tag? Så denna gången blev det ett par i storlek M då jag hade M-W förra gången. Haha,  alla  ni som gillar att skratta skulle varit på hästavdelningen på Ullared när jag skulle prova dem. Det tog sjukt lång tid och Jennie som jag var där med satt på golvet och drog så hon fick skav. Men det gick tillslut och nu sitter de som handen i handsken. Återstår bara att se hur länge det håller denna gången.
Jag ansåg iaf att jag behövde dem eftersom jag har funderingar på att starta div II hoppallsvenskan (hör och häpna) och det kan bli svårt med stela dresyrcavallostövlar.

 


 
 
Horsewise Torrschampo; Har aldrig testat torrschampo tidigare men eftersom Marino har en viss fobi  mot vatten så tror jag detta var det bästa köpet denna dag.  Är det ngn som har testat torrschampo, vad tyckte ni?
 
 


 
 
 

Benlindor; det finns väl inte så himla mkt att säga om dem. Helt vanliga fleecelindor som jag tyvärr lyckades köpa i fel storlek (3m) men det är ingen större fara med tanke på att jag har en kortbenad ponny som kan vara aspirant på dem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0