Dagens ridoutfit, eller?

Jaha, vad säger ni om mitt förslag? Dagens ridoutfit det skulle väl kunna vara lite kul. Jag tänkte prova kanske en eller två gånger så får ni lova att säg vad ni tycker. Jag startar redan nu med en ridoutfit från veckan.





Julia:

Gul "upp & hoppa"-tröja som vi fick efter ett projekt, som hette just upp och hoppa, på klubben.
 Ljusgråa Domani oskodda ridbyxor  (granngården)
  Bruna jodpuhrs, ngt märke på m   (rytteriet)
  Bruna mountain horse shortchaps     (ullared)
 Svart JW-hjälm
 Sprengersporrar 4,5cm



Ligamo:

Globus achenträns (grand prix)
 Passier Optimum
 Beiget schabrak Mark Todd  (rytteriet)
Beiga benlindor    (ullared)
Boots med fårskinn           (scandinavium)
Fårskinnspad Medilamb       (charlies)




KOMMENTERA OCH SÄG VAD NI TYCKER, SKA JAG FORTSÄTTA MED DETTA ELLER?


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, ja det är lite kul! och utanför varberg finns en by som heter "karl gustav" precis som min lillebror, och detta kommenterades varje gång vi körde förbi ;)



nä, jag visste inte heller om allt det där... det var en kollega som skickade informationen till mig... men nog visste jag att banan är ett bär! NOT!



har du så många ridoutfits att det går att göra en dagens av det!? själv tycker jag att jag har samma saker på mig hela tiden... men det är klart, har man egen häst så har man nog lite att byta mellan... kul idé i vilket fall!

2009-08-14 @ 08:38:45
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/
Postat av: deni

hej du känner inte mig jag hitta din blogg via någon annans jag har sett att du rider ja det gör jag också men alltid när jag galopperar kan jag inte sitta ner i sadeln utan studsar hela tiden har några tips på hur jag gör för att sitta i sadeln istället för att studsa

2009-08-15 @ 18:49:13
URL: http://didiiz.blogg.se/
Postat av: sofie

låter som en kul idée, hoppas du har mycket ridkläder ;)

2009-08-15 @ 22:17:11
URL: http://sofielou.blogg.se/
Postat av: Anonym

tråkig idé tyvärr

2009-08-16 @ 02:29:34
Postat av: Julia

Amonym: Okej,det var synd att du tyckte så! Skulle du vilja berätta för mig varfrdu tycker så?

2009-08-16 @ 10:49:42
URL: http://juliaosterlen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

JAg tycker det lät väldigt bra :D

2009-08-18 @ 08:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0