Besök på Grevlundagården

För ett tag sedan var jag på "studiebesök" på Grevlundagården hos Lisen och Peder med ridklubben. Vi gick runt lite i deras stallar, ridhus och sånt. Sen var det lite information då dom ska byta klubb och börja tävla för Österlens RK. Fast det egentliga syftet med detta besöket var att fira våra hoppallsvenskelag som har gått upp i eliten, både ponny och häst. Så efter besöket åkte vi till Svabesholm hos en av våra medlemar, Andrers, och åt och lyssnade på massa tal från ordförande och andra betydelsefulla personer. Jag tror att sånna här kvällar betyder väldigt mkt för sammanhållningen bland alla i klubben, jag personligen tyckte iallafall att det var roligt. Det var ett tag sen vi var på detta men jag har inte fått bilderna fören nu och det är ju roligare med bilder!




Jag (och min inflamerade hand), Emely, Julia, Johanna och Freja.



Lisen vid ridbanan


Intresserada lyssnare vid ridbanan.




Kommentarer
Postat av: Lisan

Åh gud vad roligt att hälsa på dom!

SVAR; jovisst kan jag fixa din design :D men får blir ikväll eller imorrn. Msn krävs så du kan skicka bilder oså :) [email protected]. :)

2009-08-03 @ 14:31:55
URL: http://griseknoe.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Usch, första bilden är liiiide ful... xO

2009-08-03 @ 21:07:12
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: molle

haha sista bilden e ju grym, din lilla hand syns där med!

2009-08-04 @ 09:35:43
Postat av: Lisan

ja du kan skicka ikväll, ska försöka vara inne samtidigt :)

2009-08-04 @ 14:38:19
URL: http://griseknoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0