nollning

Nej nu är det så att jag har fortfarande ingen lust alls att skriva om vad som händer i mitt liv men jag har haft en finfin födelsedag, ridit två hästar och levt 100%igt Flyingeliv. Så långt pallar min inspiration och motivation så nu ska jag överge blogg.se och rikta mig mot tv:n och sex and the city (som nu visade sig vara 2 and a half men), men för att inte bli totaldissad av er få läsare jag har lägger jag upp de bilder jag har funnit på facebook från nollningen igår (ja, vi sprang i gödselstacken på riktigt) sen återkommer jag när min inspiration vuxit. Men tyvärr känner jag att det kan ta ett par dagar, för min tid lär inte räcka riktigt heller.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0