inte min dag, elleeeerh?

Jag ska för dagen officielt döpa om mig till Humörsvängning. Glad, arg, ledsen, inget alls. Det skiftar i turbo här får jag nog lov att säga.

Första tjejen lämnar vår klass idag, Olivia. Känns bajs, hon håller alltid uppe stämningen med sitt garv. Så igår hade vi serious talk med henne men det hjälpte inte, hon åker hem till Ronneby nu snart. ledsen

iPhonen har kommit, pappa var och hämtade den igår så när jag kommer hem imorgon är den min. glad.

Jag glömde allt mitt smink i omklädningsrummet på skolan igår. SJUKT arg.

Det kommer se ut som att jag håller på att dö hela dagen (pga ovanstående), förmodligen kommer minst en ringa ambulans till mig. vad-man-nu-än-känner-när-man-ser-förjävlig-ut

Idag ska jag träffa min bästa vänner som jag inte träffar särskilt ofta numera. överlycklig & exalterad

Behöver jag säga mer? Ni fattar vinken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0