säga vad man vill men ibland är det bra att ha småsyskon

Nu är jag 100% förberedd på en lång och snöfylld resa upp mot Göteborg. I morse kom min syster in med en liten, ehh, en liten ngt. Typ present kan man väl kalla det? Hon har varit hos vår kusin i Lund och hade köpt med sig hem massa godis och stoppat i en fin burk & åtta banana skids och stoppat i en flaska tillsammans med ett brev. Detta gjorde hon bara så för att hon ville, jag har varken fördelsedag, namnsdag eller något annat alls. (läs: chockad!) Jag kan väl inte säga annat än att jag tycker om henna väldigt mkt? Är nog förbannat dålig på att visa det men det är faktiskt sant, Lina!

Har ni föresten ett att jag lyckades mobilblogga? Jag själv var så nyfiken på om det skulle lyckas att jag var tvungen att be Kajsa gå in och kolla för jag satt själv på tåget mot en kompis i Ystad när jag skickade inlägget. Haha, tack för det! Kanske kommer det fler mobilinlägg från Göteborg, annars får ni vänta tills fredagkväll/lördagmorgon.

 





Kommentarer
Postat av: KAJSA KJELLSON- Min ponny & Jag

haha naaw, vad gulligt (:



hehe, varsågod !

2010-02-24 @ 12:35:38
URL: http://osterlenskajsa.webblogg.se/
Postat av: Ina Jacobsen

Men herregud vad gulligt! Hur gammal är hon? Måste tipsa min lillsyrra om detta ^^



Ha en trevlig helg!

2010-02-26 @ 19:45:43
URL: http://inajacobsen.blogg.se/
Postat av: Ina Jacobsen

sv: haha, jag fick svar i stil med "det kan du glömma" XD

2010-02-27 @ 22:51:00
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0