tio saker, bara saker helt enkelt

1) Idag solade jag för första gången efter ett ganska långt uppehåll, jag brände mina ögonlock.

2) Ligamo är, i princip, helt frisk.

3) Jag ska INTE fira jul fler gånger detta året, nu får det vara nock! (även om julklappar faktiskt är helt okej)

4) Jag har inte den blekaste anikng om vad jag ska ha på mig på nyår...

5) ...men vet inte heller ens vart jag ska vara eller vad jag ska göra.

6) Aniktsmask, maskinen & Melissa Horn är bland det bästa jag vet. Svårslaget!

7) Det är EN VECKA sen jag såg Maria senast & ÅTTA DAGAR sen jag såg Elvira senast.

8) Jag saknar dem f1 mycket.

9) Förra helgen har gjort mig imun mot rosé, jag testade igår...

10) I stort sett allt jag skrivit nu är 100% onödigt & ointressant.

 
brä[email protected] <-- ny msn 

Det är btw INTE ansiktsmasken som glänser, hela jag är så shiiiiiny. LOVAR!


Kommentarer
Postat av: elvira

saknar dig my shiny friend

2010-12-29 @ 12:03:17
URL: http://elvirakindvall.blogg.se/
Postat av: M

Näee tänk inte på mig det är lungt...

2010-12-30 @ 21:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0