KEEEELLYYY BIIIIIIIIDDLE!!!

Är det någon av er som sitter och läser här nu som känner till Kellys blogg? Jag tror att den är ganska stor, inte känd. Men lite lagom sådär. I alla fall så är hennes systerdotter, Elvira, en av mina bästa kompisar och eftersom jag och Maria är grymt tuffa och häftiga på alla sätt och vis ritade vi en teckning till Kelly. Ni vet, typ beundrarbrev. Sånna som Kissie och Blondinbella får i mängder. Hehe.
Nu råkar det vara så att hon lagt in den både på bloggen & facebook och dessutom skickat meddelande till både mig & Maria på facebook. Erhänn att det är APCOOLT!? Jag är typ en känd konstnär nu. Nästan...
Maria & Elvira (nej, ni behöver inte skratta. De ser ut såhär till vardags...)



Kommentarer
Postat av: elvira

HAHAHAHA YEAH <3

2010-12-28 @ 14:48:39
URL: http://elvirakindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0