Ösrk vs. Mr

Vi var ju iväg förra helgen och tävlade omg II (knock out) för storhäst.

I vårt lag ingick

Maria Kellersson & Neptunus 196p.

Sara Kellersson & Duni denkmal 188p.

Helne Thostensson & Medline 182p.

Julia Persson & Ligamo 195p.

Jag orkar inte ta reda på procenten, jag hade 67,24 så det kan ni ju utgå ifrån. Med dessa poängen tog laget sig faktiskt till förstaplacering och nu väntar final för vår del. Ligamo kändes verkligen inte helt 100 ngn gång alls under denna tävlingen så att jag skulle få 67 procent och dessutom placera mig tvåa var absolut inget jag ens hade funderat på. Men nöjd är jag verkligen med tanke på att jag hade feber också. Ridkänslan har varit bättre måste jag säga, men jag har verkligen inget att klaga på för att få bara ett poäng mindre än Maria är jag mer än nöjd med. Hon är trefaldig klubbmästare hos oss.

Tyvärr så fick vår kamera för sig att absolut inte fungera så det blev varken film eller bilder. Men Kellerssons hade filmkamera med sig så ngn gång kanske jag får filmen och då får ni garanterat också se den. Men nu får ni nöja er med denna mörka bilden med kass kvalité!




                                                                                                                                                                     


UPDATE
: det är inte filnal för oss nu utan det är omg III som vi har att se fram emot!


Kommentarer
Postat av: molle

men de väntar inte final för er:(

ni har en omgång kvar

2009-09-10 @ 20:37:12
URL: http://matildalancing.webblogg.se/
Postat av: Lisa Härdén

Haha vad läskigt min med ! Hennes pappa är fullblod ! Och jag tror hennes morfar eller mormor också är fullblod :P

2009-09-10 @ 21:21:48
URL: http://lisaharden.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: haha, men vad menar du med fel personer?

fin häst du har föresten :D

2009-09-10 @ 21:48:35
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0